Stallentocht en Ledenvergadering 14 juni 2026

Op 14 juni heeft Regio Midden haar ledenvergadering en stallentocht gehouden, deze keer in de omgeving van Zwolle. De dag begon bij Werner en Mirna Tuten. Zij hebben een mooie binnen locatie waar de 30 deelnemers lekker konden zitten. Na ontvangst met koffie/thee en wat lekkers begon de leden vergadering. Tijdens deze vergadering is Anne  van Voorst aangenomen als nieuwe secretaris. Erwin de With is aftredend.  Johan Lantink presenteerde het financieele jaarverslag en Dia Vennis leide de vergadering en bracht iedereen op de hoogte van lopende zaken. Na de vergadering vertelde Herman Reuvelkamp over zijn fokkerij van ruiende schapen, geen geiten maar wel een leuk verhaal met raakvlakken met onze hobby. Dit werd gevolgd door een goed verzorgde lunch. Na de lunch werd er een bezoek gebracht aan de landgeiten kudde van Alex en Danielle Beltman. Hier zagen we een groep volwassen bokken en een grote groep geiten met lammeren. Zet een groepje geiten houders langs een wei met mooie geiten en de gesprekken komen van zelf op gang en dat gebeurde dus ook. Dank aan de organisatoren, het was een geslaagde dag!